هل یک ادویه معروف است که از دانه‌های یک گیاه به همین نام استخراج می‌شود. این گیاه از خانواده زنجبیلیان و جزو گیاهان داغدار است. هل در کشورهای آسیای جنوبی، خاورمیانه و شبه جزیره هند استعمال می‌شود و به عنوان یکی از مهمترین ادویه‌های پخت و پز در این مناطق شناخته می‌شود. دانه هل دارای طعم و بوی خوبی است و به عنوان یک ادویه در انواع غذاها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. همچنین، هل به عنوان دارو در برخی بیماری‌ها نیز مفید است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت هل فله | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


هل یک ادویه معروف است که از دانه‌های یک گیاه به همین نام استخراج می‌شود. این گیاه از خانواده زنجبیلیان و جزو گیاهان داغدار است. هل در کشورهای آسیای جنوبی، خاورمیانه و شبه جزیره هند استعمال می‌شود و به عنوان یکی از مهمترین ادویه‌های پخت و پز در این مناطق شناخته می‌شود.  دانه هل دارای طعم و بوی خوبی است و به عنوان یک ادویه در انواع غذاها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. همچنین، هل به عنوان دارو در برخی بیماری‌ها نیز مفید است.

قیمت هل فله | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



خواص دارويي هل شامل تسكين علائم سرماخوردگي، كاهش سطح قند خون، تقويت دستگاه گوارش، بهبود عملكرد ريه‌ها، بهبود حالت اضطراب و خواب آرام است.

در آشپزي، هل به عنوان يكي از اصلي ترين ادويه‌ها در طبخ خوراكي‌هاي مختلف مانند پلو، خورشت، سوپ، كباب، نان و شيريني‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، مي‌توان هل را به شكل خام يا پودر شده استفاده كرد و در تهيه چاي و قهوه نيز به كار مي‌رود.

قيمت هل فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هل كيلويي-قيمت هل سفيد-قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هل اكبر-قيمت هل ۱۰۰گرمي-قيمت هل قائنات-قيمت هل ۲۰ گرمي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت هل فله را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت هل فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت هل فله در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هل كيلويي-قيمت هل سفيد-قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هل اكبر-قيمت هل ۱۰۰گرمي-قيمت هل قائنات-قيمت هل ۲۰ گرمي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت هل فله را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت هل فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت هل فله و قيمت هل كيلويي-قيمت هل سفيد-قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هل اكبر-قيمت هل ۱۰۰گرمي-قيمت هل قائنات-قيمت هل ۲۰ گرمي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت هل فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مزاياي سلامتي هل چيست؟
1. بهبود سلامت گوارشي با هل :
مي توان از هل در آشپزي ها علاوه بر عطر و طعمش، براي افزايش هضم نيز استفاده كرد. هل همچنين متابوليسم را تحريك مي كند، و خواص آنتي اكسيدان و ضد التهابي دارد. هل باعث تحريك ترشح اسيد صفراوي در معده مي شود كه به هضم كمك مي كند و همچنين از بيماري هاي دستگاه گوارش مانند رفلكس اسيد، سوزش سر دل، اسهال، و غيره جلوگيري مي كند.
2.هل براي كمك به پيشگيري از سرطان:
هل به عنوان يك درمان طبيعي سرطان نيز شناخته شده است؛ اين ادويه را مي توان براي جلوگيري، تاخير و حتي معكوس سازي سرطان استفاده كرد.هل همچنين باعث كاهش التهاب كليه مي شود كه رشد سلول هاي سرطاني را مهار مي كند و باعث از بين رفتنشان مي شود.
3. تقويت سلامت قلب از خواص هل:
خواص آنتي اكسيداني آن مي تواند سلامت قلبي را تقويت كند. هل همچنين حاوي فيبر است، مواد مغذي كه مي تواند به كاهش سطح كلسترول و بهبود سلامت قلب كمك كند و مي تواند سطح فشار خون را كاهش دهد و اين براي قلب مفيد است، در اين مورد هل سياه مفيدتر از هل سبز است.
4. دارا بودن خواص ديورتيكي از خواص هل :
هل داراي خواص ديورتيكي است كه براي فشار خون و صرع مفيد مي باشد. اين خواص ديورتيك هل همچنين به سم زدايي كمك مي كند.
5. هل براي كمك به مبارزه با افسردگي:
طبق گزارش بهداشتي، هل واقعا مي تواند به افراد در مقابله با افسردگي كمك كند فقط چند دانه هل را پودر كنيد و در آب بجوشانيد، و اين چاي را هر روز بنوشيد.
6.هل براي مبارزه با آسم:
هل نقش مهمي در مبارزه با علائم آسم مانند خس خس، سرفه، تنگي نفس و تنگي در قفسه سينه دارد. اين ادويه باعث مي شود تنفس با افزايش گردش خون در ريه ها آسان تر شود و همچنين درباره التهاب غشاهاي مخاطي، التهاب مربوطه را از بين مي برد. مي توان از هل سبز براي درمان آسم، برونشيت و ساير مشكلات تنفسي استفاده كرد.
7. هل براي كمك به درمان ديابت:
هل سرشار از منگنز مي باشد - ماده معدني كه مي تواند خطر ابتلا به ديابت را كاهش دهد.
8. بهبود سلامت دهان از خواص هل:
هل داراي خواص ضد ميكروبي است كه باعث افزايش سلامتي دهان مي شود؛ هل مي تواند به جلوگيري از پوسيدگي دندان كمك كند و در درمان تنفس بد كمك مي كند.
9. افزايش اشتها با استفاده از هل:
استفاده از هل براي درمان كمبود اشتها تأكيد مي شود و حتي روغن هل مي تواند به عنوان يك محرك اشتها استفاده شود. هل مي تواند در درمان هيستوپلاسموز كمك كند - يك بيماري كه يكي از علائم آن عدم اشتها است.
10. پايين آوردن فشار خون با هل:
هل به طور موثري فشار خون را كاهش مي دهد؛ مي توانيد هل را در سوپ و خورش ها و حتي خوراكي هاي پختني بريزيد تا سطح فشار خون شما را كنترل كند.
11. تقويت سلامت يكي از خواص هل:
هل يك داروي مقوي غرايز جنسي اثبات شده است اين ادويه غني ​​از سينوئل است و فقط يك قاشق كوچك پودر هل مي تواند محرك هاي عصبي را آزاد كند و احساسات شما را برانگيزد.
12. درمان سكسكه از خواص هل:
هل داراي خواص آرامش بخش عضلاني است و اين مي تواند به كاهش سكسكه كمك كند. يك قاشق چايخوري پودر هل را به آب گرم اضافه كنيد و بگذاريد حدود 15 دقيقه بماند. سپس صافش كنيد و بنوشيد.
13. هل براي كمك به درمان گلودرد:
مخلوطي از هل، دارچين و فلفل سياه مي تواند براي درمان گلودرد شگفت انگيز باشد. هل گلو را نرم مي كند و دارچين خاصيت آنتي باكتريايي را ارائه مي دهد و فلفل سياه قابليت زيستي دو عنصر ديگر را افزايش مي دهد.
مي توانيد 1 گرم از پودر هل و دارچين، 125 ميلي گرم فلفل سياه، همراه با 1 قاشق چاي خوري عسل را استفاده كنيد. تمام مواد را مخلوط كنيد و سه بار در روز بنوشيد.
استفاده از هل همچنين براي كاهش تهوع و جلوگيري از استفراغ بسيار شايع است.
14.هل از لخته شدن خون جلوگيري مي كند:
هل حاوي اجزاي متعددي است كه لخته شدن خون را كاهش مي دهد.
قيمت هل فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هل كيلويي-قيمت هل سفيد-قيمت هل سبز درجه يك-قيمت هل اكبر-قيمت هل ۱۰۰گرمي-قيمت هل قائنات-قيمت هل ۲۰ گرمي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 35 بازدید دیروز 326 بازدید کل 591986

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .